Monday, November 16, 2009

Monday.

Good morning.
It's cold and gray outside.
Leaves are falling, mixed with rain and a few snowflakes.

I have laundry started, candles lit, and cartoons playing in the background.
I'm having coffee.
The Baby is having syrup.
How's your week starting so far?

32 comments:

The Perfect Trio said...

ok. so your kid does that too? now, i feel like it'll be ok to take a picture of it! and maybe even blog about it....LOL

you're a hoot girlie!!!

melissa

John and Elisa Seaba said...

That picture made me smile!

Renanda said...

hee hee. how cute!

LuLu said...

hee hee sunny here, musics on, little guy playing wii and doing laundry. so far so good with my week,
xo,
LuLu

Heather | Cookie Mondays said...

what could be better :)

Love the Decor! said...

We all need a little sweetening up now and then. LOL
Have a great week!!

LeAnna said...

Thanks for the comment! I've always wanted to go to the Ingalls home in MO, I bet it is neat!

Your day sounds a lot like mine, only my baby isn't drinking syrup. But this picture absolutely cracks.me.up! ;)

Loving your blog, I'll be bookmarking it to visit more!

Jody said...

Yep, sounds like a Monday to me☺

Amanda said...

hahahaha, laughing out loud!!!!

The Sieberts said...

that is going to be one hyper active boy today. i hope you didn't let him drink too much! Maybe you should drink lots of coffee to compensate ;)

Wendy said...

I like the baby's style... :o)

togetherforgood said...

Oh my goodness that is hilarious. I would be the mom who freaks out and says "WHAT ARE YOU THINKING" instead of grabbing the camera. ;)

Thanks for stopping by my blog today!

nikki/WhiMSy love said...

Laundry, candles, cartoons AND syrup? It really sounds rather dreamy...
:0)

kraftykash said...

I have a BFF whos daughter used to LOVe to get in my fridge and eat butter sticks. She would sneak in there everytime!! LOL

Christina said...

Ahahahahaha, I thought there might be pancakes involved...
You are one funny lady.
We had syrup this morning also, intake a little differently. :)

Gail said...

hahaha. That is too funny!

Fostermama said...

Hi! I just popped over from PW's site after I commented about the necklace I bought from you. Small world!

*waves*

Naomi
aka Fostermamas

Farmgirl Paints said...

Too funny. You had me prepared for a longer post and then wham...baby drinking syrup...too cute:)

Linda @ My Trendy Tykes said...

I should have had syrup.....I feel blahhhhh!

ArtSnark said...

That photo just made my day - too cute!

carissa... brown eyed fox said...

i better not let Riley see that pic... she would so do that too! she sometimes has pancakes with the syrup!

i flipping love that you captured that!

"how's it starting?"... i THOUGHT i was going to get lots done today... hmmmmm... not so much...
i am so glad for tomorrow! :)
hmmmmm... now that i think about it... maybe i should swig a bit of syrup... gimme the kick i need! :)

Cathe Holden said...

Belly laugh! YOU KILL ME! Thanks for sharing the reality of parenting.

edytheanne said...

Hey Beki,
Tell the baby if he is going to take up drinking he should only guzzle the good stuff like Vermont Maple. Aunt Jemima's is for slurpin sissies.

NancyG said...

I love the picture. Like another comment, I would have screamed instead of reaching for the camera. Thanks for reminding me to enjoy the moments!

Marlene W. said...

I loved this pic so much I had to come back and see it again this morning :)

No syrup drinkers here, just a really devoted thumb-sucker.

Happy Tuesday!

PamperingBeki said...

Edythanne, that's funny. I actually wondered who would comment about my poor choice in syrup.

Polka Dot Moon said...

Nothin' wrong with a shot of syrup in the mornin'.......
Why wait for pancakes! ;)

Whimsical Creations said...

LMBO!!

Fern said...

LOL! Too cute!
31everything.com

Ellen said...

I think I should have started MY week with syrup! ;)

woolies said...

that is hysterical.

Maple Memories said...

I'm glad to see that I'm not the only one that sneaks "shots" of syrup straight from the bottle!!! SHHHHH...my kids don't know my secret!! ;) Thanks for the laugh today!!